Shipping Delivery

Waar leveren jullie?

Caesar Eyewear levert momenteel in Nederland en België binnenkort vrijwel heel Europa. Op de verzendingpagina vind je of we ook bij jou leveren!

HOE KAN IK MIJN ORDER VOLGEN

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail. Daarin staat een link waarmee je de bestelling precies kunt volgen. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, naam dan even contact met ons op via info@topglasses.nl

WAT ZIJN JULLIE LEVERTIJDEN

In Nederland geldt dat als je voor 16.00 uur besteld, je de bestelling de volgende werkdag geleverd krijgt. Voor landen binnen Europa geldt een levertijd van 2-3 werkdagen afhankelijk van de gekozen vervoerder.

IS HET MOGELIJK OM PRODUCTEN TERUG TE STUREN

We willen je graag de beste service bieden, daarom heb je 14 dagen om de producten terug te sturen. Laat het ons alsjeblieft weten, mocht je iets gaan terug sturen! Doe dit door ons op de hoogte te stellen via een e-mail naar: info@topglasses.nl. Heb je ons niet op de hoogte gebracht, dan weten we niet dat de producten van jou zijn en kunnen we het geld niet terugstorten

Je bent zelf verantwoordelijk voor het pakket wanneer je het terugstuurt. Beschadigde producten worden niet geaccepteerd. Dit wordt gecheckt wanneer we het pakket ontvangen. Als het product in perfecte staat is, wordt het gehele bedrag teruggestort op je rekening binnen 14 werkdagen.

Waarom kan ik de bestelling niet bevestigen?

Mocht je problemen hebben met het afronden van je betaling, controleer dan  of de betalingsmethode ondersteund wordt door TopGlasses. Mochten de problemen aanhouden, dan kun je contact opnemen met ons.