Caesar Eyewear levert momenteel in Nederland en België vergelijkbaar vaak heel Europa. Op de verzendpagina vind je of we ook bij jou leveren!
Levering
Waar leveren jullie?
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN
grote je bestelling is verwerkt je een e-mail. Het staat een link waarmee je de bestelling precies kunt volgen. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, naam dan neem zelfs contact op met ons op via info@topglasses.nl
WAT ZIJN JULLIE LEVERTIJDEN
In Nederland levert dat als je voor 16.00 uur besteld, je de bestelling de volgende ontvangen geleverd krijgt. Voor landen binnen Europa bezorgt een verzending van 2-3 werkdagen afhankelijk van de gekozen vervoerder.
IS HET MOGELIJK OM PRODUCTEN TERUG TE bewezen
Wij willen graag de beste service bieden, daarom heb je 14 dagen om de producten terug te sturen. Laat het ons alsjeblieft weten, mocht je iets teruggaan sturen! Doe dit door ons op de hoogte te stellen via een e-mail naar: info@topglasses.nl. Heb je ons niet op de hoogte gebracht, dan weten we niet dat de producten van jou zijn en kunnen we het geld niet terugstorten
Je bent zelf verantwoordelijk voor het pakket wanneer je terugstuurt. Beschadigde producten worden niet geaccepteerd. Dit wordt gecontroleerd wanneer we het pakket ontvangen. Als het product in perfecte staat is, wordt het volledige bedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
Waarom kan ik de bestelling niet bevestigen?
Mocht je problemen hebben met het accepteren van je betaling, controleer dan of de betalingsmethode ondersteund wordt door TopGlasses. Mochten de problemen aanhouden, dan kun je contact opnemen met ons.